Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,33 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 June 2002, 12:16   #1
-FoX-
Guest

Thumbs down satanisme, waarom?

ik probeer niet zo veel met satanisten te maken te hebben, maar
altijd als ik een satanist op tv zie of zijn verhaal lees op een forum, komt eruit dat die persoon de wereld maar erg kut vind.

dingen als everything sux en the world stinks worden om de haverklap geroepen.

zelf ben ik christen en ik denk dat satanisme het slechtste is wat een mens kan doen. er is geen andere manier om god op die manier te kwetsen.

maar even back-to-the-point, als je de wereld zo kut vind, waarom geloof je dan in satan die de wereld zo heeft gemaakt zoals hij nu is, die de wereld heeft verpest.

wat drijft satanisten ertoe om satanist te worden??? ik kan de gedachtegang van die mensen nooit helemaal volgen......

laat dit asjeblieft geen anti-satanisten of anti-christen draadje worden. als je een andermans religie af wil zieken die je dat maar in het afzeikforum. laat mensen in hun waarde......

Berichting Regels