|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik sinds donderdagmiddag verliefd ben??
![]() -dit in Bergen op Zoom gebeurde?? ![]() -ik vandaag voor de 2e keer weer ben gaan fietsen?? -ik wederom niet verder dan Langeraar ben gekomen?? ![]() -ik daar een paar weken geleden op mijn smoel ben gegaan mede door toedoen van een automobiel?? -ik dus nu weer hier strande?? ![]() -dit op 20 km van mijn huis is?? -dat redelijk ver is om te lopen?? -ik mijn pappa maar opbelde of hij me weer kwam halen?? -ik 3 kwartier in de regen heb staan wachten?? -ik deze keer gelukkig niet ben gevallen met mijn gloednieuwe racefiets?? -ik een lekke achterband had?? -dat normaal gesproken geen probleem is aangezien ik een reserve binnenband bij me heb?? -ik dat nu ook had?? -deze ook lek was?? ![]() -ik niet echt op 1 wiel naar huis kon?? -ik vooraf nog liep te dollen dat ik in hetzelfde mapei-shirt van me pa, waarmee ik was aangereden, alleen ging fietsen en dat deze keer me nix zou overkomen?? -dat shirt volgens mij ongeluk brengt?? -de wereldkampioen daar ook last van had vandaag?? -steels ook al is afgestapt?? -er dus gewoon een vloek heerst op renners die een mapei-shirt dragen?? ![]() -ik morgen maar ga fietsen in mijn rabo, festina of panasonic( ![]() -ik zo weg moet om te gaan werken?? ![]() - ![]() |
![]() |