|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- Ik maar weer es heir ga posten
- ik nu een beschuitje met kaas aan het veroberen ben - ik nu ook op me werk zit en nieuwe collecties moet gaan bekijken en doormailen in het engels en in het FRANS?!?! - dat dus niet lukt ![]() - ik bijna al mijn mp3's van me pctje heb geflikkerd - er vand e 300 zoveel nog maar 77 ofzo over zijn ![]() - bij nader inzien ik er heel veel spijt van heb - ik nooit meer ga denken ''och ja daar kom ik wel overheen'' - ik ook wakker werd van den aarbeving - mijn collega nu binnen komt om te vragen of ze het tshirt dat ze nu omhoog houdt ook in kindermaten hebben - het antwoord ''nee, maar wel hetzelfde tshirt in een andere kleur'' is - ze zegt ''merci beaucoup'' - ik helaas geen Ajax-Celtic ga kijken bij LD651 - Leiderdorp me voor zo'n wedstrijd toch iets te ver is ![]() - ik wel bedankt voor de fijne vakantie ![]() - ik Remco prijs voor zijn limburgse-bergopklim-fietstocht - ik hier nu ook post om deze topic voor Fitje omhoog te halen ![]() - *moi* nu online komt - het hier in het kantoor heel netjes is... - er zoals in de hele winkel net nieuwe vloerbedekking is (vloerbedekking=rood/groen) - als we het nu toch over vloerbedekkingen hebben, ik maar es moet melden dat wij dezelfde vloerbedekking in het halletje naar de slaapkamers hebben liggen als Theo Tank - ik gister een hele goede daad heb verricht - er een of andere miep nar me toe kwam met de vraag of ik de diertjes wou helpen door een bepaald bedrag te doneren - ik dat wel wou ![]() - ik ga stoppen omdat ik weer es allerlei sites ga doorspitten - ![]() |
![]() |