|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik ook das boot aan het kijken was toen ik van NEC terug kwam - ik die film toch echt ken als U751/U571/U517/U157/U175/U715/U-etc. - ik me nu toch lichterlijk achterlijk voel ![]() - NEC weer ouderwets gezellig was - de wedstrijd weer ''ouderwets'' klote was(kut az) ![]() - er een herdenking voor Bartje BNN ![]() - dit een mooie was, dat zorgde voor veel kippevellll - de 3 punten natuurlijk wel in Nijmegen bleven - Demouge echt een geweldige gozer is ![]() - hij lekker bezig was tegen die Alkmaarders ![]() - De Nooijer een mooi goaltje boekte - we hebben gediscuseert over Vites-Ajax - ik heb gewed dat het 0-5 wordt ![]() - we ook tot de greute conclusione kwamen dat de Graafschap een leuke en fanatieke club is - we ook allemaal zin hebben in Gr'schap-NEC ![]() - als vites met 2 punten verschil verliest wij boven de Steuntrekkers staan ![]() - ik NAC-NEC ga missen ![]() - iedereen dat zeer jammer vond ![]() - ik maar weer televisione ga kijken aangezien er geen ziel online is - jullie Joy met een grote bek na een overwinning op Ajax hier meteen kunnen verwachten, mocht zijn club niet winnen, jullie nog ff moeten wachten - ''dat gok ik'' - ![]() ow ja, ik wens *MOI* een fijne terugkomst! |
![]() |