|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- jullie wel zullen denken dat Phit met een zattte reply komt?
- ik jullie dan onwijs moet telleurstellen? - het rustig ging, en ik de kermsi een b'tje heb verkend? - de kermis wat minder (veel minder) spectaculair was dan vorig jaar? - Ik na die rustige verkenning, ff normaal de kroeg in ben gegaan? - het best wel raar is als je nuchter weer naar huis gaat? - och ja, ben klaar wakker nog door de Cola. ![]() - ken dus echt niet Phitten, en reken maar op wat onzin replys. ![]() - meestal wel een RemcoV online is op dit tijdstip? - ![]() - ik me afvraag wie er allemaal meegaan volgende week zaterdag naar de kermis hier? - Bonnie er namelijk speciaal NAC-NEC voor heeft afgezegd.8* - ik in me nopjes was tegenover al die AZ'ers in Alkmaar? - hehehehe, ik lachte ze allemaal uit? - Whieeeuww, de Cola maakt me blij? of is t nou de uitslag? - Az'ers me elk jaar door aan t plagen zijn over NEC? - ik ze op sommige momenten mag gaan terugpakken? - zoals vandaag? - Morgen de andere AZ Hooligans te horen krijgen dat mijn cluppie heb gewonnen? - Bon me vertelde dat de Nooijer een vreselijk mooi doelpunt scoorde? - ik snel de TV nu aanzet voor herhaling? - Humberto een kutkop heb? ![]() - ik dat ook wel heb? ![]() - ik daaar dan wel vanop de hoogte ben? - er toch dingen zijn aan mij die andere vele kriebels oproepen? ![]() - Ik me echt afvraag..... wat? ![]() - ach joah. - Iedereen op het sportforum is uitgenodigd voor volgende week zaterdag?? - de meeting er dus is in ALKMAAR? - deze niet saai zal zijn? - er dus zoals eerder vermeld een kermis is? - Waagplein ook wel leuke tenten heeft? - zoniet, platstenenbrug dan wel wat kroegen heeft? - Dit mijn eerste thuismeeting zal zijn? - ik jullie al gezegd heb dat ik onzin zou lullen? - de Cola niet is uitgewerkt? - het een volgende keer toch maar Sinas wordt? - wie heb r n medicijn? - voor mij, tegen wakkerzijn? - Blue Wolf mij heb gevraagd of ik mijn mooie gedicht onderin wil verkorten naar 3 regels? - mijn beste blue wolf hopelijk weet dat ik graag orgineel wil zijn, en dus zo laat. ![]() - ik me afvraag wat er nou erg aan is dat ik 4 (kleine) regeltjes heb ipv 3 lange regels? - hmmm - ik kijk morgen wel ff meneer BlueWolf - want nu sta ik stijf onder de cafeine - en ken ik dus niet goed nadenken. edit: sorry als er sommige zinnen niet aansluiten op WJD ![]() |
![]() |