Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie van een one-night stand??
Ik weet het niet, nog nooit gedaan! 34 50,00%
Het lijkt me wel spannend, maar heb het nog nooit gedaan! 19 27,94%
Ik vond het leuk voor een keer, maar ik doe het denk ik niet meer! 7 10,29%
Ik heb vaak one-night stands, maar wel met dezelfde persoon! 4 5,88%
Ik heb wekelijks one-night stands, I love them! 4 5,88%
Stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 August 2002, 21:07   #1
MiSsAnGeLL
Guest

Exclamation Wees voorzichtig

Hallo mensen, ik wilde de meisjes en jongens onder ons die aan orale sex doen waarschuwen. Ik ben een meisje van 17 jaar, toen ik 2 jaar geleden op vakantie ging leerde ik een jongen kennen. Een hele aardige leuke jongen en we zoenden een beetje de eerste avond en het klikte erg goed. De allerlaatste avond van de vakantie heeft hij mij oraal bevredigd (gebeft dus). Toen was ik thuis en na een dag of wat begon mijn vagina erg te jeuken en het werd maar erger en erger. Ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan, maar nee dat ging het dus niet. Dus mijn moeder zegt laten we naar de dokter gaan het waarschijnlijk een schimmelinfectie. Wij naar de huisarts en die bracht dus het schokkende nieuws: Het is geen schimmelinfectie dametje, het is een soa! Ik en mij moeder schrokken ons dood want het bleek herpes te zijn. Herpes is een soa die niet erg schadelijk is tenzij hij actief is. Hij word actief als je ziek bent of je weerstand laag is. Iemand kan herpes ook niet overbrengen als die persoon er geen last van heeft. Maar mam, zei ik, hoe kan ik dat nou gekregen hebben ik ben helemaal niet met die jongen naar bed geweest op vakantie. Dus de dokter zegt: Heeft hij je oraal bevredigd? Ik zeg jah dat heeft hij. Het bleek dus dat je ook het herpes virus kan krijgen als iemand je oraal bevredigd met een koortslip. Dat wist ik dus niet en ik zit voor de rest van mijn leven vast aan deze soa. Ik vind het verschrikkelijk want ik moet aan mijn vriendjes vertellen wat ik heb voordat ik met ze naar bed kan of iets dergelijks. Ik wilde jullie waarschuwen omdat de meeste mensen niet weten wat het is en hoe je het kan krijgen. Het is niet schadelijk voor je lichaam maar het is wel vervelend als je een vriendje hebt of als je er last van hebt. Het doet namelijk erg veel zeer tijdens het plassen en zitten gaat ook niet erg goed meer. Dus bij deze .. ik hoop dat veel mensen het lezen want ik weet dat weinig mensen hier vanaf weten!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels