|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- Ik nog voorlopig kan genieten van me vakantie?
- de brugpiepers die ik vandaag tegen kwam dat niet kunnen zeggen? - deze koters een 1 of andere speurtocht in de duinen hadden? - het dat leuk is om ze lekker te gaan jennen? - de toeristen verder alleen maar uit oudere echtparen bestaat? - Gourmetten met dit heerlijke zonnetje ook flink genieten is? ![]() - Linkin Park een nummer aan mij heeft opgedragen? - iedereen deze mag downloaden van Kazaa? - het gaat om Linkin Park - Stef?? - jullie je allemaal zullen afvragen wat er nou over sport gaat? - de eerste 5 wjd'tjes over sport gingen? - Bartjes z'n wjd's wel qua sportinhoud met mijn wjd's kunnen worden gecompenseerd? - het gemiddelde qua sport dan nog boven de FB's gestelde 10% blijft? - Dat klote ketchup song uit me hoofd is verbannen? - dit wel 6 dagen heb geduurd? - nu dikkertjedap klom op de trap in me hoofd aan t spoken is? - ik nooit naar Il Capitano had moeten luisteren? - Hij zei dat om 11.30 B&A zou beginnen? - toen dus dikkertjedap op Kindernet was? - Me A4'tje nu toch bijna vol is? - nog ff een paar regels eraangeplakt gaan worden? - ![]() ![]() - nu iemand heej mannetje tegen me zegt op msn? - ik me dus ga wenden tot deze meid? - de A4 nu overvol raakt? - ![]() edit, post nr 450 alweer. ![]() Laatst aangepast door The Phit : 26 August 2002 om 19:26 |
![]() |