|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik vandaag me 1e voetbalwedstrijd vant seizoen speelde?? -ik na 4 uurtjes slaap int bedje van fitje niet echt phit was?? ![]() -ik dus lekker de 1e helft op de bank zat?? -ik er geen moeite mee had?? -ik de 2e helft op een ontzettende interressante positie het veld mocht betreden?? -dit linksbuiten was?? -ik vorig jaar in dit zelfde team de meeste wedstrijden als rechtsback speelde?? -ik toen in 7 wedstrijden 1x scoorde?? -ik vandaag mijn 2e doelpunt voor MMO maakte?? ![]() -er een assist aan vooraf ging?? -ik dus vlak na rust een groot aandeel had in de 3-1 en 4-1?? -ik dus gewoon de wedstrijd besliste?? ![]() -ik een paar minuten na mijn doelpunt de beckham/zidane-move uitprobeerde?? -het publiek flink tekeer ging na mijn gelukte actie?? ![]() -je dan als verdediger flink voor paal staat?? ![]() -ik in de actie erna helaas door mijn hoeven zakte?? -mijn linkerenkel deze keer het slachtoffer was?? -deze in tegenstelling tot mijn rechterenkel niet ingetaped was?? -dit de volgende keer dus wel moet gebeuren?? ![]() -ik dus gewisseld moest worden?? ![]() -die rechtsback er wel blij mee was volgens mij?? ![]() -ik in mijn 25 min wel indruk heb gemaakt?? ![]() -het gister in Almaar toppie was?? -ik er verder nix over ga vertellen?? -ik wel een keimooie foto heb gemaakt?? -Steffie die wel snel gaat posten?? ![]() - ![]() - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 1 September 2002 om 17:32 |
![]() |