|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dat ene topic nu gesloten is? - ik daarom in dit topic reply op Theo? - ik niet wist dat jij het over iets anders had met "Mr. Oizo's team van de week was ook zo succesvol haha. Maar wel stug 18x blijven volhouden"? - ik d8 dat die eerste zin verband hield met die tweede zin? - dat niet zo was en ik het daarom niet begreep? - andere mensen me daarom niet voor DOM hoeven uit te maken? - ik vond dat je dat beter kon formuleren? - Bartje me nu heeft duidelijk gemaakt waar die 18 keer vandaan kwamen? - dat van het topic: "De beste opstelling van..." kwam (voor degenen die zich later hebben aangemeld)? - ik met dat topic ben begonnen op s.com? - dat topic halverwege was toen de spamactie van de die-haerts van s.com begon? - ze toen gebanned waren en waren verhuisd naar hier? - ik en Diez (iemand anders van s.com) de enigen waren die hier niet aan meededen? - ik dat niet heb gedaan omdat ik De Kantine waar ik al 2½ jaar op zit (echt een vast stekkie geworden) daarvoor niet wil opgeven? - ik nu weer afdwaal? ![]() - ik me na de spamactie hier ook heb aangemeld? - toen nog niemand hoorde klagen ![]() ![]() - ik mijn topic "de beste opstelling van..." omdat hier nu veel mensen zaten ook hier ging houden? - ik na een kleine maand al er achter kwam dat niemand dat topic meer iets vond? - ik toch nog elke week dat topic heb gehouden tot de laatste week? - ik dat heb gedaan om de doodgewone reden dat je dingen af mot maken waar je halverwege mee bezig was? - ik ook tegelijkertijd op s.com dat topic hield? - jullie dan niet moeten zeuren van "ga naar s.com met je topic"? - ik voor de spamactie op s.com geen klachten over mijn topic van jullie heb gehoord? - sommigen van jullie daar iedere week een reply in neer zetten? ![]() - ik daarom d8 van "o dat topic vinden ze wel leuk, dan ga ik dat ook op ll.com doen"? - ik toen opeens een hoop commentaar kreeg - ik toch stug 19 keer heb volgehouden met dat topic? - ik nu alles aan Theo heb uitgelegd? - ik nu ga reply'en op s.com? ![]() |
![]() |