|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-deze amsterdam bijeenkomst (
![]() -er zowaar 6 mensen aanwezig waren?? ![]() -steffie en ik als 1e en 2e weer thuis zijn?? -het bier redelijk goedkoop was tijdens happyour?? ![]() -de mannen uit het oosten het hoogste tempo hadden?? ![]() -Tukkerboy de kroon spande?? ![]() -bartje een goede 2e was?? ![]() -er veel 8erlijke fotos zijn genomen?? ![]() -bazzie ze ongetwijfeld hier op het forum zal deponeren?? -ik het onwijs gaaf vond dat ankje haar training afbelde?? ![]() -ze er weliswaar met zo'n instelling niet komt?? ![]() -ik ook wel schrok van de beoordeling van haar coach die ik las in de trein?? ![]() -ze toch over enkele jaren op het hoogste podium zal staan tijdens de OS?? ![]() -Huugje en ik bazzie en ankje na een afstraffing op de poultafel toch de overwinning aan de tegenstander gaven?? ![]() -ze waarschijnlijk de nederlaag niet meer te boven waren gekomen?? -ze nl nog geen enkele bal zelf gemaakt hadden toen 1 of andere kluns de zwarte bal in een verkeerd gat stootte?? ![]() - ![]() -ik eens ff wat ga eten?? -dit wel een goed plan is na alleen een chickenroyal te hebben gegeten vanmiddag?? ![]() -we op verschillende mensen hebben geproost?? ![]() -oa op oizo, jdiez, simon, tofke, mitros, martin1985 en nog vele andere prutsers?? ![]() -ik niemand in hokjes stop?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -we arthur zeer misten op deze bijeenkomst!?!? ![]() -ik nu al zin heb in de bijeenkomst in huize bazzemans binnenkort?? ![]() -we dan oa naar de Pacht gaan?? ![]() -bartje helemaal geen pauper is?? ![]() -dit in tegenstelling is tot wat verschillende mensen denken?? ![]() -ik nu happie eten ga?? - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 9 October 2002 om 21:45 |
![]() |