|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- we vandaag alleen een biertje zouden drinken
- van het een het ander kwam - ik net pas thuis ben - ik zeker aan mijn conditie heb gewerkt - we uiteindelijk voor een rood-wit-blauwe auto moesten rennen ![]() - ik ook 2 klappen heb gehad vandaag - dit echter nergens omging - ik er eentje kreeg omdat iemand aan een vriend van me zat die aan het zingen was - ik dus zoals gebruikelijk voor hem opkwam - ik daarop een klap op mijn hoofd kreeg - ik hem daarna link aankeek, volgens hem - hij mij dit vertelde nadat we een "goed" gesprek gehad hadden - we zijn actie een beetje begrpeen - maar je niet zomaar iemand slaat - ik niet veel later een tweede knal kreeg - deze van ene gozer was die een beetje de weg kwijt was - he dj? - hij dit volgens hem niet meende - ik dit niet meer echt weert - we op de terugweg opeens met een bord in ons handen stonde - deze erg zwaar was - we daarna nog een bord kregen - eropeens een auto langs kwam - we hem daarom maar peerden - er opeens een politie auto in de buurt was - we daarom maAR GINGEN rennen - uiteindelijk iedereen veilig thuisgekoemen is |
![]() |