|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
- ik heel stoer ben ![]() ![]() - dit is omdat ik op 3 januari 18 wordt en ik dus waarschijnlijk mag gaan stemmen de komende verkiezingen ![]() - ik wel zin heb in morgen - er een heuse meeting is in Doetinchem, wie had dat kunnen denken ![]() - het wel jammer is dat ik eerst 's ochtends een economie tentamen heb - Economie mij niet zo heel erg ligt - een zesje toch tot de mogelijkheden zou moeten horen ![]() - ik daarna wel lekker vakantie heb - ik dus ook maar meteen op vakantie ga - dit ook wel weer jammer is aan de ene kant - ik zo namelijk alleen vrijdag bij de meeting kan zijn en niet bij Bas kan blijven - ook ik een kleine week zonder WJD zal moeten doorbrengen ![]() - ik benieuwd ben hoe Stef, Remco en Bon in het echt zijn - ik alleen maar positieve geluiden van bas en de anderen heb gehoord - dit dus wel goed zit (Y) - ik een jaar of 2 geleden ook naar Duitsland - Nederland ben gegaan - deze wedstrijd in Gelsenkirchen werd gespeeld in het oude stadion van Schalke - de sfeer toen verrassend redelijk was ![]() - Reiziger toen 0-1 maakte - het uiteindelijk 1-1 werd - ik ook een keer naar België-uit ben geweest - ik de uitslag van die wedstrijd ben vergeten ![]() - er wel steeds veel man meereisen - naar Duitstland een man of 9.000 dacht ik - ik tegen bas, stef, remco en bon zeg: tot morgen - oart moarn ![]() - ![]() |
![]() |