|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- Oizootje weer eens hierow een reply post? ![]() - ik dat al enkele dagen niet meer heb gedaan? - ik weer een lekker lui weekend achter de rug heb? - dat weekend met een domper begon? - ik duid op de 1-4-nederlaag van mijn cluppie? ![]() - we weer eens zijn belazerd door de scheids? - hij een hakballetje gaf aan Van Dijk die zo de 1-1 kon scoren? - diezelfde scheids in een duikeling van Van Dijk een penal zag? - in de tweede helft twee gevallen waren dat de bal op stip kon aan de andere kant? - dat uiteraard niet gebeurde? - de 1-0 van Heymans prachtig was? - het daarna dus allemaal wat minder werd? - we aanvallend het geluk niet aan onze zijde hadden? ![]() - we verdedigend weer hendig stonden te klungelen? ![]() - er zo'n 25 Cambuur-supporters helemaal vanuit het hoge noorden naar Maastricht waren gereisd? - we nog steeds niet kampioen van onderaan zijn? ![]() ![]() - Dordrecht het vertikt om te winnen dit seizoen? - ik me afvraag hoeveel overwinningen we dit seizoen gaan behalen? - als dit zo door gaat dat er niet veel worden? - de Celebration tribune na een uurtje weer vet stil was? - dat kwam omdat het toen 1-4 stond? - Dominiek van Dijk een vreselijke toneelspeler is? - het best wel eens kon zijn dat Dominiek van Dijk en scheidsrechter Smit samen afspraken hadden gemaakt voor de wedstrijd? ![]() - nu een brandweerauto met gierende sirenes langs ons huis rijdt? - hier nix zie fikken? ![]() - ik hendige spierpijn heb? - dat niet komt van het fitnessen? - dat komt van de terugreis gister naar huis na het stappen? - ik bij iemand achter op de fiets heb gezeten toen? - ik dus daarvan die spierpijn heb? - het gister weer een onwijs leuke avond was? - ik in Lavita, Celabration, de Alla, la Cloche, weer Lavita, de Nachtwacht, Printemps, Coopers Bar en de Metamorfoos ben geweest? - ik dus een lekkere kroegentoch heb gehouden? ![]() ![]() - ik toch al om 4 uur thuis was? - ik weer veel lekkere meiden in de stad heb gezien? - ik toch nog vrijgezel ben? - ik weet dat er iemand verliefd op me is? - dat niet Hugo is? ![]() ![]() - dat een meissie is die op de fuif van mijn zussie vorige week was? - ik het via via gehoord heb? - ze geen woord met me gewisseld had die avond? - ze dus alleen op mijn uiterlijk en uitstraling viel? - er na de zomervakantie nog twee gevallen waren dat ik sjans heb gehad? ![]() - een Jantje Smit-face dus weer in blijkt te zijn bij de meiden? ![]() - ik verder niet veel heb meegemaakt dit weekend? - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - ik weer nieuwe foto's heb? ![]() - onder anderen dat foto's zijn van MVV-Shittard 30 augustus jongst leden? - ik ze van de week ff inscan? - hier in dit topic dan weer een fantastische rapportage wordt neergezet? - ik morgen weer stage heb? - iedereen morgen vakantie heeft behalve ik? ![]() - de komende week weer vlaai krijgen op de stage? ![]() - de andere stagiair namelijk weggaat? - ik nog 8 weken blijf? ![]() - ik morgen een extra keertje ga fitnessen? ![]() - ik nu nix meer weet? Laatst aangepast door Oizo : 20 October 2002 om 20:36 |
![]() |