|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ar-Tuur zijn naam heb aangepast? - Hij eindelijk tot inzicht is gekomen dat zijn koppigheid echt niet kon? ![]() - Ik maar zo zeg: 'beter laat dan nooit'? - De enige dwarsliggers nu nog Anke, Hugo en Oizo zijn? - Zij toch echt eens moeten gaan inzien dat zij het forum verpesten? - Ik mijn actie blijft doorzetten? - Deze namen veranderd dienen te worden in respectievelijk: BRuGGi -> *luvdiving*A HugoBoss -> tukkerboy Mestreech4ever -> Mr. Oizo? - De commercialiteit van de eerste namen afdruipt? (voetballer, parfum, stad?) - De historie afdruipt van de laatste 3? - Ik hoop dat ik niet alleen strijdt lever? - Ik steun verwacht? - We al de stripnaam assurancetourix, het dorp leiderdorp, arthur, de ballennaam il Capitano en phitje hebben uitgebannen? - Deze zijn veranderd in Goefoe, Superjood, ar-tuur en anti-kezman en The Phit? - Deze namen uit het hart komen? ![]() - Dat zo hoort? - Wij bijna weer de clan bij elkaar hebben? - Eigenlijk namen als Tofke_H, Mitros, Jdiezrequejo enzo ontbreken? - Ik zal pogen ook die er weer bij te krijgen ![]() - Ik daar een zwaar hoofd in heb? - Ik arthur dank voor zijn begrip? ![]() |
![]() |