|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- we weer met 1-4 van Hennep Sport verloren hebben gister? ![]() - hehehe Hennep Sport ![]() - het een gigantische waardeloze wedstrijd was? ![]() - we weer als een stelletje pauperds stonden verdedigen? ![]() - ik me de hele wedstrijd dus heb zitten ergeren? - ik gister sowieso al gestresst was? - de spelers van Helmond opvallend goed presteren dit jaar? - ik twijfel of dat alleen door Jantje van Dijk komt? - ze daarom welles mogen worden gecontroleerd of ze toevallig de laatste tijd niet te veel hennep gebruiken? ![]() ![]() ![]() ![]() - (over drugs gesproken) dat er in de woonplaats van de echte Jantje Smit ook geen lieverdjes rondlopen? - een aantal supporters na afloop van de wedstrijd stonden te schelden op de teleurgestelde Uriel Trustfull? - ik ook nog in die kut-regen naar huis moest fietsen? - ik zo snel mogelijk naar huis wilde en niet ging schuilen? - ik dus niet van suiker ben? ![]() - ik weer gister lekker gebak heb gehad op de stage? - dat onze nieuwste secretaresse namelijk jarig was? ![]() - ze 19 werd? - ik gister het zonder Bart (mijn begeleider) moest doen op de stage? - ik gister wel de hele dag hard heb gewerkt? - dat donderdag ook het geval was? - ik donderdagavond ook nog naar de bios ben gegaan naar de film Triple X? ![]() - dat best een ruige film is? ![]() - ik lekker een relaxed weekend heb? - ik morgen naar mijn nicht in Belgie ga? - ze vorige week bevallen is van een dochtertje? - ik vanavond ook weer ga stappen? ![]() - ik nog niet zeker weet waarheen ik ga? - de kans groot is dat ik naar de Peppermill in Heerlen ga? ![]() - er dus een kansje bestaat dat ik Bartje tegenkom (als hij tenminste niet in Tilburg of bij zijn vriendin zit)? ![]() - hij toch een zee van tijd waarschijnlijk dit weekend heeft aangezien Roda niet speelt? ![]() - dat ik hem toch niet zie omdat hij toch liever naar de discotheek van het Parkstad Circus Stadion gaat? ![]() - ik weer 2 keer deze week heb gefitnesst? - ik nog steeds zoek naar een foto-upload site? - ik dus nog steeds nie de foto's van MVV-Shittard op het i-net kan zette? ![]() - ik wel dit weekend mijn foto's in het fotoboek op s.com verander? ![]() ![]() - dat je daar jammer genoeg maar 5 foto's kunt plaatsen? ![]() - ik helemaal geen Europees Voetbal deze week heb gezien? ![]() - ik wel hoop dat Feyenoord, PSV en @j@x gaan winnen? - ik ze volgende week ook niet kan zien? ![]() - ik dinsdag namelijk al weer naar de Geusselt ga? - we dan voor de beker aantreden tegen Top Oss? - ik hoop dat er dan weer een goed sfeertje is op de Celabration Tribune? ![]() - ik woensdag ook geen CL ga kijken? - woensdagavond namelijk altijd fitnessavond is bij mij? ![]() - er alweer geen enkele bekende online is op MSN? ![]() - ik nu maar eens de foto's van RemCo ga bekijken? ![]() - doei ![]() |
![]() |