|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
...of het ze niet alleen om de sex gaat>? met ze bedoel ik in dit geval mannen en jongens omdat ik zelf een meissie ben...ik weet niet precies waarom maar op de een of andere manier vraag ik me dat af en toe af bij me vriend
Het is niet zo dat wel van het begin tot het eind dat we elkaar zien sex hebben, maar meestal komt het er op een gegeven moment wel van, eigenlijk elke x, en aan de ene kant denk ik van: we zijn nog niet zo lang bij elkaar, dan is het ook wel normaal dat je geen genoeg van elkaar kan krijgen, aan de andere kant denk ik ook weer van: wat betekend dit eigenlijk voor hem?? tsja misschien zie ik gewoon spoken, maar misschien ook niet en ik vraag me zo af, hebben of hadden jullie ook wel eens dit soort twijfels, en voor de mannen, vragen jullie je dit wel eens bij een vrouw af? alvast thanks voor je reactie Ciao Kisz Ir |
![]() |