Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 November 2002, 23:45   #1
silverke
Guest

Question twijfels

Ik zit zo met een klein beetje vragen over mezelf en ik hoopte dat jullie misschien enige tips hadden of wat meer de bomen doorhet bos zouden kunnen zien. Ik ben een meisje, eerstejaarsstudente.Tot nu toe heb ik twee langdurige relaties achter de rug , beiden met jongens. Maar zodra een man naakt is, ga ik zowa lopen omdat ik me echt enorm bedreigd voel door dat "ding" (sorry dat ik het zo cru stel). Ik voel me echt niet op mijn gemak bij een naakte man, zelfs niet als ik er keiveel van hou en er al heel lang mee verkering heb. Een meisje daarentegen vind ik wel mooi. Maar... ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. Zou die mannen-afkeer gewoon komen doordat ik in mijn kinderjaren nare ervaringen heb gehad met een naakte man, of blijft de verliefdheid op meisjes gewoon weg omdat ik altijd als "hetero-meisje" ben opgevoed en gewoon nog nie "open" genoeg ben naar zo'n verleifdheid (want als een meisje heel lief of mooi is, begint mijne tikker wel sneller te slaan, maar daar blijft het voorlopig ook bij)of ben ik werkelijk lesbisch of bi-sexueel? Hebben jullie enige aanwijzing? Thx in elk geval. xxx silverke

wat ik nog eventjes kwijt wou: ik heb hier nog met enkele mensen over gepraat en er waren er enkelen die zegden van "probeer het gewoon eens met een meisje", maar ja, da's gemakkelijk gezegd, he. Als je niet verliefd bent een relatie aangaan... zie'k echt nie zitten, vind ik trouwens profiteren van de ander. En dan zijn er nog die denken dat dit om sex draait en ik maar eens "een nachtje" met een meisje moet doorbrengen:NOT! 't gaat hier wel degelijk om gevoelens. Dit eventjes ter verduidelijking thx anyway
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels