|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit mijn eerste reply met mijn nieuwe naam is? ![]() - Mr.Oizo niet kon? ![]() - ik nu ook nog eens een avatar erbij heb? - ik wel een half uur op mijn profiel heb zitten klooien? ![]() - ik daarom nu achterloop op planning? - het eigenlijk op dit moment niet boeit? - ik me wel 100 in mijn arm heb geknepen toen ik gister dit topic las? - mijn arm nog steeds niet blauw is? ![]() ![]() - ik IRL niet echt iemand ben die graag op de voorgrond wil komen? - ik toch al die positieve aandacht prachtig vind? ![]() - ik het beste een fanclub kan oprichten? ![]() - ik nog niet weet wat Roda-Ajakkes is geworden? - ik hoop dat het 1-1 is geworden? - ik bijna ga denken door de gevoelens van RemCo dattie homo is? ![]() - Bartje wat achter loopt? - dit namelijk mijn top 20 op dit moment is? ![]() Mijn top 20 per 8-11-2002: 1 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said 2 (5) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 3 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 4 (2) Eminem – Cleaning Out My Closet 5 (12) Raymzter – Kut Marrokanen??! 6 (4) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 7 ( ![]() 8 (-) Kelvin – Dance 4 Me Baby 9 (11) Madonna – Die Another Day 10 (7) Junior Senior – Move Your Feet 11 (14) DJ Boozy Woozy – One More Try 12 (6) Jan Wayne – Only You 13 (-) Missy Elliot – Work It 14 (1 ![]() 15 (9) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 16 (-) Shakira - Objection 17 (10) Pink – Just Like A Pill 18 (13) Scooter - Nessaja 19 (17) Sugababes – Round Round 20 (-) Sjors – Nu Even Niet! - het een rumoerige week in de top 20 was? - die twee lesbo's nog steeds op 1 staan? ![]() - de hete adem van Nelly en Kelly in hun nekjes voelen? - het nummer van Kelvin super is? - evenals dat van BoozyWoozy en Raymzter? - Raymzter de superstip is? - Madonna slechts 2 plaatsen is gestegen? - DJ Alive en Kicken opvallend terugvallen? - de andere binnenkomers ook niet mis zijn? - Shakira nog steeds lekker blijft? ![]() - ik Sjors ook een weekie een plaatsje gun? - tot jullie groot verdriet de Gebroeders Ko weg zijn uit mijn top 20? ![]() En dan nu het belangrijkste nieuws: - HET WEEKEND WEER BEGONNEN IS!?!?!?!?!?!?! ![]() ![]() - dit weer het einde is van het Mr.Oizo journaal? - alvast welterusten ![]() |
![]() |