|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik gewoon lekker in mijn eigen bedje heb geslapen
- ik namelijk met 2 leidenaren kon meerijden vanuit kerkrade - ze bij de ns een heel selectief kaartjes beleid hebben - niemand gecontrolleerd werd behalve wij - er opeens een tering agent, zonder kaartje!!!, om ons kaartje begon te vragen. - dat dit misbruik maken heet van je functie - de treinreis korter duurde dan ik dacht - het gelijkspel 1-1 wel verdiend was - ik denk nooit meer naar limburg ga - ik me ook afvraag waarom dat wormvormige aanhangsel niet gewoon bij duitsland of belgie werd gedaan - en ajax bovendien heel vaak slecht speelt in kerkrade om de een of andere duistere reden - ik dit niet snap - ik koemans wisselbeleid ook nie snap - oprotten met zlatan uit de basis - en ze gewoon mido en de jong er maar in - er missschien krachten werden gespaard voor aanstaande dinsdag - we dit dan maar moeten hopen - ik nu even koffie ga drinken - dit eigenlijk wel een raar begrip is, koffiedrinken - wnat als je gaat koffiedrinken drinken de meesten niet eens koffie - ik ga dan zo wel koffiedrinken, maar zelf drink ik fanta |
![]() |