|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit weer een prachtig Mr.Oizo journaal wordt? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - MVV morgen weer speelt? ![]() - morgen dus weer het weekend begint? ![]() ![]() - ik eens gek doe? - ik namelijk voorspel dat MVV met 4-3 gaat winnen van het altijd lastige ( ![]() ![]() - ik me afvraag wie er nu weer geblesseerd is voor de wedstrijd? ![]() - ik volgend jaar ook naar Fortuna-MVV ga? ![]() - ik niet verw8 dat Bartje er morgen ook zal zijn? - een Roda-shirtje niet echt opvalt tussen de Veendam-shirtjes? ![]() - trouwens zijn eigen ploeg morgenavond speelt? - ik voorspel dat ze met 3-2 zullen winnen? - ik ook een makkelijk weekend voorspel voor PSV en Ajax? - Feyenoord het tegen Utrecht wat moeilijker krijgt? - ik toch denk dat ze alle drie zullen winnen? - ik gister weer ging fitnessen? - ik weer over de 700 calorieën verbrand heb? ![]() ![]() - ik maandag, dinsdag en woensdag deze week weer stage had? - ik vandaag mijn enige terugkomdag had op school? - die terugkomdag plaatsvond in Heerlen in niet in Sittard? - het de hele dag door ging? - iedereen van mijn klas al na 11 uur hem peerde? - ik dus 12 uur thuis was? ![]() ![]() ![]() - ik dus sinds tijden eindelijk weer eens een vrije middag heb gehad door de week? ![]() ![]() - ik voornamelijk heb gegamed vanmiddag? - ik morgen weer stage heb? - ik me afvraag of de pas geplaatste bomen nog overeind staan op de parkeerplaats van de stageplek? ![]() - ik zojuist een lange discussie heb gehad met Bartje en RemCo op MSN? - ik per se mijn postcode moest geven? - ze die namelijk nodig hebben voor een of andere kerstkaart? ![]() - ik er nog over nadenk? ![]() - ik als ik mijn postcode niet geef niet meer kan terugkeren op het forum volgens RemCo? ![]() ![]() ![]() - ik vanmiddag ook weer een CD'tje heb gebrand? ![]() ![]() - de CD bestaat uit allemaal lange mixen van bekende trance-mixen? - het beste nummer waarschijnlijk de Dance Nation Remix is van Marc Arcadipane - I Like It Loud? ![]() - ik dat melodietje de hele dag in mijn hoofd heb? ![]() - ik ook de laatste weken veel met Hans Teeuwen in mijn hoofd rondloop? ![]() ![]() - ik die zo'n goede caraberetier is? ![]() - terwijl ik met Bart en RemCo praatte ook nog mijn twee beste vrienden online waren? - ik dus heel wat heb motten typen vanavond om het bij te houden? ![]() ![]() - ik zaterdag waarschijnlijk weer naar de Cella ga? ![]() - ik wel een andere vriend daarover mot bellen? - ik ook nog zaterdag naar de Open Dag ga van de universiteit in Maastricht? - ik op dit moment niet echt zin heb in die Open Dag? - ik eerst zaterdagmorgen nog ga fitnessen? - ik mot het weer ff zeggen: BOERUHUHUHUH BOERUHUHUHUH!!! ![]() - dit mijn top 20 van deze week is? ![]() ![]() 1 (1) Raymzter – Kut Marrokanen??! 2 (3) Kelvin – Dance 4 Me Baby 3 (5) Shaggy – Hey Sexy Lady 4 ( ![]() 5 (2) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 6 (4) DJ Boozy Woozy – One More Try 7 (14) Jennifer Lopez – Jenny From The Block 8 (10) Craig David – What’s Your Flava 9 (9) Missy Elliot – Work It 10 (7) Madonna – Die Another Day 11 (6) T.A.T.U. – All The Things She Said 12 (-) Driftwood – Freeloader 13 (12) Junior Senior – Move Your Feet 14 (11) Parla & Pardoux – Forever And Ever 15 (-) Di-Rect – Adrenaline 16 (17) Anouk - Everything 17 (1 ![]() 18 (13) Eminem – Cleaning Out My Closet 19 (16) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 20 (15) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ - Jennifer Lopez uiteraard de superstip is? - inclusief haar kont? ![]() - Shakira nog steeds een genot blijft om naar te kijken? ![]() - Freeloader wel een vet lekkere beat heeft? ![]() ![]() - het verder een rustig weekje is in mijn top 20? - Maastricht nog altijd de mooiste stad van Nederland is? ![]() ![]() - ik doodop ben van al dat typen vanavond? ![]() - ik dus ga slapen? ![]() - welterusten kerls ![]() |
![]() |