Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 December 2002, 19:25   #1
Rijntje
Guest

Standaard waneer houd alle ellende nou eens op?

2002 is echt een kut jaar...het begon met dat ik me pols zwaar kneusde...

toen ging me pa bloed plassen en zn nieren gingen heel erg achteruit (hij is nier patient)

langzamerhand kwam de overspannenheid van mn moeder terug..

toen brak mn pa zn rug net op het randje anders was hij dood me moederging nog verder achter uit...

pa verteld aan mij dat ie eigenlijk wil scheiden omdat hij al 20 jaar ellende met dr heeft.

pa krijg terug val van zn rug niet goed geheelt. mn voeten worden slechter kan steeds minder lopen.

ga 8 -10 keer per dag goed door mn enkel. mn broertje word geopereerd aan zn kaak

ik krijg een onsteking in mn evenwicht kan me ogen niet open of dicht doen het duizelt.

voeten worden nog slechter beland in een rolstoel. me moeder ziet het niet meer zitten.

me pa word beter en ontmoet een andere vrouw is nog steeds niet gescheiden.

ze krijgen steeds meer ruzie me moeder ziet er niet meer uit. ik moet worden geopereerd.

ik kan het niet accepteren dat ik nooit meer sport. me pa gaat werken dat gaat fout

ik heb geen zin een heel verhaal te typen..ik weet het gewoon ff niet meer....maanden kon ik niet huilen om alles wat er gebeurt is maanden me moeder steunen..ik heb het gewoon niet meer...ik wil lopen maar het duurt zo lang wil naar school....verlang gewoon naar hoe het was....maar word het ooit nog zo?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels