|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- nog 1 dag en vakantie?
![]() - ik het slotermeerbad net in het sportjournaal zag? ![]() - remmie en ikke daar laatst een langs zijn geweest? - Anke daar springt? ![]() - ik net ff sociaal ben geweest en wat mensen uit me adressenboek een kerstkaart heb gestuurd? - Oizo niet in m'n adressenboek staat? ![]() - me broers diep aan het zinken zijn hier? ![]() ![]() - de KERSTboom trouwens flink weer pal in t midden van de kamer staat? ![]() - Dat ding echt elk jaar weer 3 meter hoog is en versierd met alle mogelijke kleurtjes en fleurtjes? ![]() - ik onze kerstboom nomineer als meest orignele kerstboom? ![]() - ik vorige week nog onder de grootste "maretak" van de wereld heb staan ![]() ![]() - die boven het waagplein hing? ![]() - Karel me net verteld dat ie Astrid aan het stalken is? ![]() ![]() - Astrid een perfecte meid is voor vriendinloze Bert? ![]() - ik hem gister nog een foto van haar heb laten zien? - het dezelfde Astrid is die mij enkele weken terug maar bleef stalken? ![]() - ik aan school ga werken. ![]() |
![]() |