|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik het daglicht vandaag nie gezien heb??
![]() -ik om 8 uur thuiskwam?? -ik naar Hollywood was geweest?? -met Cosmic Gate en Charley Lownoise en nog een onbekende knakkert (die de avond onwijs vettt afsloot)?? -t gister de grootste sportontmoeting ooit was?? ![]() -ik jammer vind dat ik niemand op z'n/haar ( ![]() -ik het zowaar nog een beetje kon?? ![]() -ik benieuwd ben naar Rekz' fotos?? -ik er ook 4 (ofzow) gemaakt had, maar dat deze verloren zijn gegaan?? ![]() -ik toen ik savonds (toen ik bezopen was..) waarschijnlijk een keer te veel op een verkeerd knopje heb geduwd?? ![]() -ik ook nog een motor van een kart had opgeblazen?? -het mij niet lekker zit dat Rekz 0.15 sec sneller was?? ![]() -ik welliswaar geen enkele ronde voluit heb kunnen rijden door gele vlaggen en doordat ik van kart moest wisselen?? ![]() -het verders wel allemaal heel gezelli was?? -ik later nog met 4-1 won met poolen van Steffie?? ![]() -ik erbij moet vermelden dat hij 3x zelf de zwarte bal in een verkeerd gat ramde?? ![]() -dat natuurlijk zeer onprofessioneel is voor een geoefende keustoter?? -de overwinning dus meer dan terecht was?!?! -mark jaloers is op een emailadres dat ik vannacht heb gekregen?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -ik ff happie ga eten....?? |
![]() |