Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 January 2003, 19:45   #1
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Waarom de nazies en niet de anderen!

Okey ik heb ff zin in een discussie. Wat vinden jullie van Nazies? ik ken er een aantal en weet dat het hele aardige mensen zijn, helaas weet ik ook hoe ze over andere mensen denken en wat ze met hun doen. Het is soms afgrijselijk om te horen. Maar het blijven allemaal mensen. Rassen haat heb je overal, warom worden Nazies nou juist zo super extra hard aangepakt en waarom niet de palestijnen en israeliers die elkaar al weet ik hoeveel jaren het leven zuur maken. Okey het zijn steeds de duitsers die tot nu de eerste zinj die een wereld oorlog hebben begonnen en genocide gepleegd hebben. Maar er zijn ook andere volkeren die genocide plegen en veel meer recentelijker dan de duitsers, warom worden deze mensen niet hard aangepakt??? warom worden deze mensen niet zo aangewezen als de Nazies (en over het algemeen duisters ook) nu?
Dan zijn de israeliers en de palesteinen niet het enige voorbeeld, kijk naar afrika, daar gebeurt het dagelijks en er word nix aan gedaan.
ff terug op de israeliers, ze vermoorden gewoon mensen, sturne hun leger af op burgers, er kan toch wel een oplossing gevonden worden, die was er ook bijna... gaan ze weer oorlog maken. Ik sanp die ventjes echt niet... ow ze hebben iemand gedood, warom walsen we ff niet een wijk plat omdat wij vinden dat ie verkeert staat.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels