|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Oke, ik heb dus een hoop gezeik aan mn hoofd en voel me daarom heel vaak kut, ben ook depressief en alles. Maar ik heb het daarom gewoon ff nodig dat er iemand naar me luisterd. Nu is er een meisje dit jaar in mn klas gekomen, en ik hou echt super veel van haar! Ik wil haar echt niet kwijt, maar ja als ik t over mij heb, over mn problemen, over het snijden. Vind ze dat heel moeilijk en gaat ze zich klote voelen. Ze zegt wel dat ik alles aan haar kwijt kan en dat dat niet uitmaakt als het mij maar helpt. Een echte vriendin dus. Maar ik ben vorig jaar om mijn problemen ookal iemand kwijt geraakt waar ik ontzettend veel om gaf, ik wil dat dat niet meer gebeurt. Maar moet ik nu wel dingen tegen haar vertellen of niet, ik wil haar geen pijn doen door tegen haar te liegen, maar ik wil haar ook geen pijn doen door het haar wel te vertellen.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, zij is de enige die ik nog vertrouw. Maar ja ik wil haar op allebei de manieren geen pijn doen....