|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Het zit zo.....
ik kwam dit jaar in een hele nieuwe klas doordat ik gezakt was..(klote dus) ![]() Ik leerde daar zeg maar een nieuw meisje kennen..die heel aardig IS en WAS..alleen heeft ze nogal wat problemen..met zichzelf.. in het begin wist ik dat natuurlijk ook niet..ik bedoel dat zie je niet aan iemands uiterlijk ofzo Tenminste Ik niet!! maar k leerde haar dus beter kennen ook via msn enzo..en natuurlijk omdat we bij elkaar in de klas zitten... en echt ze vertrouwde ( doet ze nu nog steeds DENK ik) me echt helemaal en luchte zeg maar echt haar hart bij mij.. en ja ik had in het begin zoiets van misschien kan ik haar helpen er boven op te komen.. ze vertelde me zoveel..dat ik op een gegeven moment echt dag en n8 er mee bezig was..en het zijn niet echt dingen waar je graag aan denkt... dus nu en ook al een week geleden komt t dr allemaal uit bij Mij..en dat had mijn mentrix en andere leraren ook door.. ik ben niet iemand die snel down is of stil of wat dan ook vandaar dat ze dat snel bij mij merkten..nou echt ik voelde me KlOte.. en nu nog steeds..omdat ik het gevoel heb dat zij echt denkt dat ik haar heb laten vallen...maar ik wil haar echt niet kwijt alleen ik vind het moeilijk ermee om te gaan ..met haar problemen zeg maar.. maar ik weet echt niet wat ik moet doen..ik bedoel ik kan het niet meer aan..ik kan toch moeilijk elke dag het aanhoren en me dan nog ![]() ze heeft wel door dat ik dr mee zit en k heb ook wel met dr er over gepraat...alleen jah..ik vind het ook zo lullig eerst was t van JA bij mij kan je alles kwijt..en nu kan dat niet meer omdat k t niet aankan.. ik had gewoon eerder het moeten zeggen..alleen ik ben slecht in iemand afwijzen... ![]() nou ik weet dus niet of dat ik door moet gaan hoe ik het heb gedaan maja dan ga k me klote voelen..dus dan kies ik echt voor haar! of moet ik voor mezelf kiezen.. ![]() Najah..k ben al blij als jullie een Kleine reactie geven.... alvast Tnx.. xxxxjsz Tha bitch... ![]() |
![]() |