|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- Bartje ook oizo vormen aanneemt?
- tentamen vandaag gladjes ging naar mijn mening? - me pa me dag weer moet verkloten door over werk te beginnen en dat ik echt een zekerheids bijbaantje moet gaan nemen omdat ik heeeeel veeel vrij ben van school? ![]() - hij eigenlijk wel gelijk heb en ik zo maar eens via www.heiloo-online.nl ga kijken of er leuke bedrijven zijn waar ze me nodig zouden kunnen hebben? ![]() - ![]() - ik echte vacature heb gevonden waar ik direct te werk kan gaan? - functie: Autocad Tekenaar Elektrotechniek - hehe, dit echt simpel is en je er wel een MBO diploma voor moet hebben? ![]() - ik er ook al een half jaar werkervaring in heb? ![]() - het vast wel niet iets voor mij is omdat ik niet full-time kan werken? ![]() - ik dan wel gedoemd zal zijn om een AH schappenvuller te worden als ik part time en op eigen tijden wil werken? ![]() - er trouwens 2 vacatures zijn voor dit bedrijf en ik ff rustig verder kijk? ![]() - het nu weer een aantal uur later is? ![]() - ik de vacature voor de technisch tekenaar heb ingevuld. ![]() - deze vac, al 2 maanden open staat en ze me dus waarschijnlijk wel zullen nemen ook al is het maar voor 1 of 2 dagen? ![]() - ![]() - ik misschien nog eens serieus genomen ga worden? - dat mijn probleem nog wel is de laatste tijd. ![]() - me pa dan wel kan oprotten met die zwarte klusjes. ![]() ![]() - ik volwassen word. ![]() ![]() Laatst aangepast door The Phit : 30 January 2003 om 16:01 |
![]() |