|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik nl meemocht?? ![]() -er met mij nix is overlegd?? ![]() -ik dit zeer betreur?? ![]() -ik volgende week toch in de arena zal zitten?? ![]() -de kaart morgen in mijn bezit zal zijn?? -steffie eens mot opschieten met het regelen van kaarten voor AZ-Feyenoord?!?!?!?! -die paupje zijn best ook weer eens niet doet voor mij?? ![]() -ik toch vrij verrast was toen ik net de verjaardagstopic voor BRuGGi zag?? ![]() -ik er nl wel zeker van was dat het niet helemaal correct was?? -ik zo af en toe toch wel aan mezelf twijfel als ik een borrel op heb?? ![]() -ik me afvraag wat voor avond Markie heeft gehad?? -en natuurlijk hoe het weekend van MarC is geweest?? 8* -dat uiteraard geweldig zal zijn geweest omdat hij PSV goed had voorspeld........?? ![]() -ik morgen wel ff zal zwaaien naar Tank en RekZ?? ![]() -en naar TuKKERBOY?? ![]() -nah die lambal zal er wel niet zitten.. ![]() -dan maar naar z'n vrinden zwaaien.. ![]() -ik eigenlijk eens in mijn nest moet gaan liggen?? -de wekker over 5 uurtjes alweer gaat?? ![]() -de tering...das wel een errg korte nacht dan..... -ochtend dus ![]() -iedereen de groete - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 2 February 2003 om 05:12 |
|
![]() |