|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
- ik geen reet zin heb om morgen weer naar school te gaan?
- ik die vakantie zo wel mooi vond? - een week en 2 dagen ècht te kort is? - ik nog veel te moe van het weekend ben? - ik niet snap hoe dat komt? - ik zaterdagochtend om 6.15 uur in bed lag en tot 15.00 uur geslapen heb? - ik dus niet echt reden heb om moe te zijn? - ik gisteren ook tot 15.00 uur in bed heb gelegen? - ik dus niet snap dat ik nog moe ben?! - ik omdat ik moe ben nog een vakantie nodig heb om bij te komen van de vakantie? - ik vanavond naar De Graafschap - FC Utrecht (Amstel Cup) ga? - seizoenskaarthouders gratis toegang hebben? - dat nieuw is voor mij voor een AC wedstrijd? - ik me voor de rest eigenlijk best wel verveel? - daar morgen verandering in gaat komen? - ik morgen naar school moet? :r - ik daarna dus allerlei project-dossiers moet gaan doorlezen? - dit het begin van het nieuwe project betekend? - ik daar niet zo'n zin in heb? - ik morgenavond een vergadering heb? - de vergadering in het gemeente-huis plaatsvind? - we moeten luisteren naar een of andere achterlijke wethouder? ![]() - ik vanmiddag bij diezelfde wethouder in het kantoor stond? - ik ff zijn computer bekeken heb? - het een tamelijk prijzig ding is? (- ik ga proberen het Oizo journaal na te doen?) - het een LCD-PC is? - dat inhoud dat hij geheel is opgebouwd uit lap-top onderdelen en een LCD-scherm heeft? - we trouwens betaald krijgen voor de aanwezigheid bij die vergadering? - we er iets van 250 euro voor krijgen? - we dat echter wel weer moeten besteden aan het organiseren van 'iets' voor de jeugd? - we nog geen flauw idee hebben wat dat 'iets' in gaat houden? - we zitten te denken aan een sponsorloop? - dat namelijk meer geld inbrengt dan je uitgeeft? - dat dan weer bij-in de pot gaat? - we daarmee weer andere dingen kunnen organiseren voor de jeugd? - ik, als ik er zo over nadenk, het hele idee een stuk zaaier begin te vinden? - ik toch niets beters te doen heb met mijn vrije tijd? - ik dat natuurlijk niet echt meen? - ik wel leukere dingen kan bedenken? - het echter wel belangrijk is? - iemand het namelijk moet doen? - als ik het niet doe, dat het dan helemaal niet doorgaat? - de jeugd hier dan nog steeds niets te doen heeft? - ik jullie nu opzadel met veel onnozel geblaat? - jullie daar vast niet vrolijk van worden? - ik wel zeker weet dat niemand dit leest? - dat eigenlijk geen reet boeit, want ik heb weer ff-tjes wat te doen gehad? - het me eigenlijk sowieso geen reet uitmaakt? - ik gisteren ineens tot de conclusie kwam dat ik al 1 jaar en 1 maand niet meer met een meid heb gezoend? - dat me eigenlijk ook geen reet boeit? - ik het afgelopen half-jaar leuker vond dan de tijd dat ik nog 2 x een vriendin had? - ik zelf ook niet echt aanstalten zal maken om er iets aan te veranderen? - de moeite namelijk toch neit beloond wordt? ![]() - ik het ouwehoeren met "vriendinnen" ook veel te leuk vind op dit moment? - ik al 2 dagen geen sms meer gehad heb? ![]() - het dus tijd wordt voor de mensen die mijn nummer hebben om mij te sms-en? - het geluid van mijn telefoon namelijk het mooiste is om te horen? - ik dan tenminste nog het gevoel heb dat ik vrienden heb? ![]() - ik nu mezelf bijna in slaap heb geluld? ![]() - ik me afvraag of ik nu al aan het Oizo journaal kan tippen? - ik het sterk betwijfel? - ik dan nog maar ff door ga? - Judith nog steeds haar geheugen niet terug heeft? - de doktoren nu eigenlijk wel steeds meer beginnen te denken dat het niet een tijdelijk geheugen-verlies is? - de hoop echter nog niet opgegeven mag worden? - er een lijk is gevonden in de rivier die door Ulft heen loopt? - de vrouw die eruit is gehaald de moeder is van een oud-klasgenootje van de middelbare school van mij? - ze in hetzelfde jaar slaagde als ik? - de vrouw ook nog eens familie is van mijn moeder? - de vrouw al vaker een zelfmoordpoging heeft gedaan? - haar moeder ook zo om het leven kwam? - mijn neef heeft gezien hoe de vrouw uit het water is getakeld? - ze rechtop in het water stond? - ze namelijk ergens aan bleef hangen? - ze al 2 weken op zoek waren naar haar lijk? - ze namelijk 's nachts tussen half 1 en half 7 in haar nacht-japon van huis is weggelopen? - het best tragisch is? - ik me nu ineens afvraag wanneer de AA-meeting is? - ik daarmee wil afstluien? - ik dat dus maar moet doen? Wanneer is de AA-meeting? |
![]() |
![]() |