|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
weet niet zo goed wat ik moet doen.....
vorig weekend ging slecht ben ik het huis uitgeschopt door mn moeder... ik woonnu bij mij mn oom... het gaat zo slecht! maar dat komt door mn fucking kut verleden ben 3jaar lang misbruikt door een man... en nog iets anders maar daar praat ik liever helemaal niet over.... maar over dat laatste heb ik eht wel gehad. uhm het is zeg mar over sexueel misbruik maar het speelt nog steeds en daarom zijn ook zoveel symptonen thuis waardoor ik veel ruzie heb.. zoals veel douchen, wassen, snijden balblbal iig ik word gek! en ik moet volgende week dit met mn systeemtherapeut(is een man!) bespreken.. en ik durf het gewoon echt niet.. ben nu 1,5 jaar opgenomen op de afdeling waar ik nu zit.. en nu pas heb ik eht vertelt.. ze willen ook dat ik naar politie ga enzo maar dat durf ik niet en oooooooh word zo gek en vind eht zo stom da tmn moeder me wweg wil hebben en sorry weet dat dit wazig is maar wou het even kwijt:s sorry |
![]() |