|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
HELEMAAL TE GEK!!!
Whahah! echt super geweldig!! We hadden om half 1 in A'dam centraal afgesproken, maar doordat ik thuis in de WC zat op gesloten (me vader heeft het slot eraf moeten zagen (was in totaal 20 min. werk), werd het een half uurtje later. Om 1 uur ik dus op het Centraal. Stonden we practies naast elkaar (nou ja, zij zat op de grond, dus ik zag haar niet). En het begon al meteen leuk. Gewoon een beetje door A'dam gezworden (we zijn niet 1 winkel in geweest om wat te kopen ofzo! ![]() ![]() Tegen 9 uur maar weer naar het centraal om naar huis te gaan. We hadden allebei geen zin om weg te gaan, maar het moest helaas wel. Dus na een dikke knuffel en een kus op de trein gestapt om daarna nog te wachten tot die wegreed en dus nog lang te zitten praten over dat we niet weg willen, voor de rest van de reis met een giga smile op me kop te hebben naar hengelo te gaan. Het was echt super gezellig... super super super super.... woei...trlalala.. KORPSTE.. WHIE! En we hebben zat evil plannen nu... naah naah... ![]() ![]() Top top top ![]() ![]() |
![]() |