|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Ere lid
|
![]()
Er word van deze groepen gezegd altijd dat ze lekker hun zelf zijn, maar dit is een dom schijt verhaaltje.
Deze mensen zijn alles behalve hun zelf en zijn minstens net zo erg als die vervelende breezAh cultuur. Waarom zijn deze mensen niet hun zelf? Nouw omdat er een maloot ooit eens met zijn haren geverfd en een serie dump kleren overstraat is gaan lopen en een groepje mensen zeiden toen van eej eej eej kijk dat gaan we ook doen. En dat is het zelfde met gotics, al kan ik me met gotic af en toe wel nog beetje voor stellen dat is een pure cultuur. Alleen zijn daar nu ook heel veel neppers bij. Ik vind dat je pas je zelf bent als je bij geen enkele groep wilt horen (relatief dus normaal). Dus je kan van mij heus af en toe met replay shirtje rondlopen of een keertje iets van ralph lauren, of paarse broek. Je hoort dan niet meteen bij de kakkers of andere groep. Maar nu ga ik alleen uit opkleding, je kan natuurlijk nog op meer dingen verder gaan zoals gedrag en muziek keuzen. Waarom moet een alto persee naar hard rock luisteren en waarom mag hij niet naar trance luisteren. Omdat hij anders niet meer bij zijn vrienden hoort? nouwja lekker je zelf zijn dan maar he!! ok wat vinden jullie hier over? |
![]() |
![]() |