|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb een liefdesprobleem dat je misschien niet elke dag hoort, maar ik hoop toch dat er mensen zijn die net zoiets hebben meegemaakt en/of willen helpen.
Het zit als volgt: Sinds een paar weken ben ik verliefd op een meisje. Ze heeft een vriendje, dus dat valt tegen. ![]() ![]() Volgens veel mensen die haar kennen gaat het binnen haar eigen relatie niet goed, je ziet haar ook eigenlijk bijna bij haar vriendje zitten, laat staan praten. Maar er is nog een probleem; haar karakter. Ze is zo vriendelijk tegen iedereen dat ze nooit ruzie met iemand heeft. Zelfs toen haar vriendje (dezelfde) vreemdging, terwijl ze pas 5 weken verkering hadden ofzo, vond ze t niet erg. Ze liet t in ieder geval niet merken. Ik kan overigens ook niet goed peilen of haar gedrag tegenover mij komt omdat ze me leuk vindt of gewoon heel aardig. Wel is het zo dat ze zich tegenover mij anders gedraagt dan tegenover andere (mannelijke) vrienden van haar. Dat zeggen veel van haar vriendinnen tenminste. De vraag is nu: hoe kom ik erachter of ze mij inderdaad zo leuk vind, en hoe ga ik dan verder? Ik hoop dat jullie kunnen helpen... |
![]() |