|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
Heb je twee maanden een nieuw vriendje leuk gezellig blijken als het mooi weer wordt hij en zijn ouders naturist. Ik wist dat niet oen ik afgelopen donderdag (hemelvaart) met hem en zijn ouders broertje en zus een dagje naar het strand gingen bleken we dus naar een naaktstrand te gaan. Ik merkte dat dus pas toen we daar aangekomen waren. Nadat de handoeken en het windscherm waren geinstaleerd zat ik opgescheept met een blote familie. Ik heb de hele dag mijn badpak aangelaten en vond het behoorlijk idioot. Waarom moeten zij zo nodig in hun nakie lopen? Nou gaan ze morgen weer naar het strand en hebben gevraagt of ik mee ga. Ik heb gezegt dat ik niet mee ga omdat ik het belachelijk vind om daar maar zo in je nakie rond te gaan lopen. Ze zullen me inmiddels wel een behoorlijke Mien trut vinden maar ik ga toch niet poedelnaakt voor iedereen ten toon gesteld op het strand liggen. Ik heb er nog over gedacht om het uit te maken maar daar is hij te lief voor. Ik vraag me alleen af wat die mensen bezielt om zomaar naakt op het strand rond te lopen. Ik vind het in ieder geval belachelijk. Jante. |