Ik voel me heel ongelukkig
Hey, kunnen jullie mij aub helpen? Ik voel me echt heel erg ongelukkig. Ik heb echt bijna elke dag ruzie thuis met me moeder en dat wil ik echt niet meer. Ze laat me voelen alsof ik niks ben en zegt de ergste dingen en altijd met d K woord en altijd zegt ze sterf val dood etc.
Het is nu ongeveer sinds 1998, in 1998 was ik naar me vaderland gegaan om daar te gaan wonen, want dat was beter voor mijn broer en mij, maar er gingen dingen fout daar we kregen ruzie met mijn vaders familie en het ging echt helemaal fout we hadden daar al een heel mooi huis enzo en toen gingen me moeder, me broer en ik min of meer vluchten uit het land, want me vader koos toch voor hun toen we eenmaal bij de Nederlandse Ambasade waren moesten we daar overnachten en hielpen zij ons om weg uit het land te komen en terug te gaan naar Nederland. Dat gebeurde dus de volgende dag (die nacht eigenlijk) Toen we eenmaal terug waren gingen we bij mijn oma bleven we bij me oma slapen enzow, maar me vader kwam ook terug en die ging me moeder overhalen om terug bij me vader te komen en dat lukte uiteindelijk dus we gingen terug naar ons huisje.. Maar we kregen weer ruzies en toen gingen me moeder en ik naar het blijf van me lijf maar me vader had me moeder weer overgehaald. Ze is nu gewoon een beetje door gedraaid ofzow en reageert alles af op mijn broer en mij. Ik heb ook al is een keer bijna zelfmoord gepleegd omdat ze altijd de ergste dingen tegen me zegt en dit is al een paar jaar zo ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ze word echt om de kleinste dingen boos en geeft me helemaal geen vertrouwen niks. Elke dag huil ik echt of begin ik me eigen te slaan, want echt alles wat ik doe is niet goed volgens haar.
(sorry ik weet dat ik veel spelfouten erin heb enzo)
|