|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Pierre die naar de Kuip kwam omdat hij eindelijk het sportieve eens de voorkeur gaf boven het financiele, blijkt toch voor de zoveelste keer van club te gaan verwisselen omdat hij elders beter kan verdienen. Nou, Pierre veel plezier met je sportieve successen in Instanboel we zien je wel in de Europacup! Oh wacht Fenebahçe speelt niet europees. Nou tis in ieder geval nog op je drieëndertigste een sportieve voortuitgang, toch Pierre? Lang heeft Van Hooijdonk bij mij het voordeel van de twijfel gehad, maar als geld zo ernorm de enige drijfveer is ga dan maar lekker. Pierre heeft de afgelopen jaren bij Feyenoord goed verdiend, HEEL goed verdiend, hij was misschien wel de best betaalde voetballer van de HCE. Maar Pierre die met zijn volle verstand, in z'n contract een éénzijdig optie voor verlenging van een jaar, voor het helft van het salaris ondertekende, ging weer moeilijk lopen doen. Ik ben het met iedereen eens dat Pierre sportief veel goede dingen heeft gedaan. Zonder hem geen UEFA beker, maar ook bij Feyenoord houdt de geldkraan weleens op. Het is de zoveelste keer dat Pierre in zijn voetballoopbaan van club verhuist vanwege financiele problemen, Pierre's bankrekening moet wijken voor alles. Ik wens Pierre veel succes toe in Turkije, in het land waar ze nog wel eens een maandsalaris vergeten over te schrijven ![]() Dag Pierre, Welkom Dirk!
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 8 July 2003 om 17:02 |
|
![]() |
![]() |