|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
8 dagen geleden ben ik op vakantie geweest naar spanje, toen zag ik onderweg naar spanje, in het vliegtuig een hele leuke meid, toen vind ik haar eigenlijk wel leuk, ik zag er ook vaak achterom naar toe kijken, of ze keek vlak langs me, ik keek af en toe ook naar haar, ik durfde niet te lang, te vaak naar haar te kijken (ben namelijk een verlegen jongen) anders zag ze het meschien dat ik haar wel leuk vind, en stel dat ze dan mij niet leuk vind, dat sta ik flink voor paal,
paar dagen later zag ik haar ergens tijdens vakantie, ze heeft mij niet gezien, omdat het vrij druk was, ik moest constant naar haar kijken, ik begon haar steeds leuker te vinden, toen we uiteindelijk naar huis gingen, zag ik haar nog op het vliegveld, iedere keer als ik naar haar kijk, kijkt ze snel de andere kant op, en bij mij is het het zelfde geval, ik durfde niet recht in der ogen te kijken, het voelde net als of ze de ware was, toen we op schiphol aan kwamen en naar huis gingen had ik een flinke brok in me keel, ik zal haar nooit meer zien, ik heb nooit zoveel van iemand gehouwen, en ik kende haar nog niet eens, het kwam gewoon vanzelf, hoe moet ik hiermee omgaan ? is er een kans dat ik haar toch terug zie ? de gevoelens worden steeds sterker, en ik moet elke seconde aan haar denken. ![]() ik heb geen goeie (serieuse vrienden) om er over te kunnen praten |
![]() |