eejz iedereen ik heb op 30 april een leuke jongen leren kennen vanaf dat moment ga ik ook al met hem en er is ook al meer gebeurd dan alleen maar zoenen ik heb nog niks met hem dat wil ik wel graag hij heeft gezegd dat hij me wel leuk vindt en ook wel diezelfde gevoelens voor mij heeft maar dat hij er nog wel even over na wou denken omdat hij is 23 en ik ben 14 maar de leeftijd lig ik niej wakker van maar hem boeit het wel een beetje maar ik snap dat ook wel maar ik ben gewoon stapelgek op hem we willen allebei wel met elkaar alleen willen er nog wel even goed over nadenken of we het wel zeker weten dat we iets met elkaar nemen maar ik weet het al wel ik wil hem zekercc weten wel maar ik weet niet precies of hij ook al iets met mij wel ik ben zaterdag op stap geweest en toen heeft mijn zus even met hem gepraat hij heeft heel veel dingen over me gezegd en dat waren allemaal positieve dingen en hij hield me ook de hele tijd in de gaten hij was echt hartstikke jaloers maar ik ben echt stapelgek op hem en ik kwil heel graag weten hoe hij er nu over denkt jah hij wil de tyd om eroer na te denken dat zei me zus oo ktegen me en dat heeft hij zaterdag ook tegen me zus gezegd maar het enigste waar ik aan denk is aan hem en ik weet niet echt meer wat ik moet doen jah ik wil hem maar ik weet niet op wat voor manier ik het moet aanpakken en ik hoop dat jullie me tips kunnen geven hoe ik het meot aanpakken iedereen zegt tegen me dat hij me wel wil en dat het wel wat wordt maar ik ben behoorlijk onzeker over jmezelf en dat ben ik altyd al geweest en nu dus ook

MAAR I KHOOP DAT JULLIE ME EEN PAAR GOEIE TIPS KUNNEN GEVEN.. WANT IK LAAT HEM NIET MEER LOS EN HIJ MIJ NIET..!!
MuCh LoVe AnOnIeM