Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 July 2003, 18:50   #1
mootje86
Guest

Question wat moet ik nu denken??

Pff jongens.... ik heb ook wel ff een verhaaltjuh over een jongen die ik leuk vind...

ik had laatst een toernooi en toen heb ik een jongen leren kennen die ik vanaf het begin al leuk vond( khad er ook meej gezoent), we hebben toen contact gehouden via msn en smsen, hij smsde me altijd trug en zo van haay schatjuhh enzow... en we hadden al weer afgesproken maja dat duurde toen nog twee weken.
In die tijd hebben we een paar keer gebeld en hij vroeg een keertje wat ik van hem vond ik zo van: " ik vind je wle een leuke jongen" en ik vroeg wat hij van mij vond toen zie hij: "ik vind jou ook wel leuk "... daarna smsde we nog meer
weekje daarna smsde ik hem nog veel maja hij had geen beltegoed zei hij dus kon hij neit terug smsen.

Toen die dag dat we hadden afgesproken gingen we zwemmen, ik moest in totaal een uur fietsen en toen we er waren wou hij neit eens zwemmen hij wou namelijk bruin worden en als hij ging zwemmen zou hij verbranden dus ik zie weer van: " smeer je danin?!" maarja hij gelooft er niet in dat insmeren tegen uv helpt ofzo:S
Ik zei dus van: " nou ik wil wel ff zwemmen ik heb t bloedheet"
toen zei hij van " okeej"

toen heeft ie me alleen laten zwemmen echt heel stom maja...

later zijn we samen gaan zwemmen en was erbest wel een spanning tussen ons...

hij wou ook al vroeg terug, dat kon ik wle begrijpen want hij was er al heel vaak geweest en had het dus wel een keer gezien daar...

toen we op zon plek stonden waar hij af moest vroeg hij: " wat doen we nu dan?"
ik zo: "week niet"
toen zei hij :" ik bel je woensdag wel

en toen zijn we allebij een andere kant opgegaan... ik he du ook niet weer met ehm gezoent, niks...

die woensdag was afgelopen woensdag en ik heb nog steds niks van ehm gehoord: kheb ehm wel gesmst maar hij antwoord niet...
ik had gesmst van als je niks in ons ziet sms of bel dan ook gewoon dan weet ik dat tenminste...

moet ik ehm nou zelf bellen of moet ik nog langer wachten??

greetz

mootje
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels