Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 July 2003, 02:41   #1
A-Man
Guest

Unhappy weer iemand (ik) met een vaag verhaal...

IK wou eerst eigenlijk beetje me verhaal doen, maar omdat ik me dan toch wat makkelijk als prooi voor kutopmerkingen maak doe ik dat maar niet echt helemaal. (en eig ook omdat ik het ook wel lastig vind

Waar het eigenlijk om gaat is dat iedereen waar ik nog beetje redelijk mee kan "praten" nu weg zijn op vakantie en pas over anderhalve week terug komen. Nou vind ik het sowieso al lastig om te praten enzo. Ik ben niet altijd even sociaal (handig).
Nou voel ik me meestal al niet altijd even vrolijk maar nu dus even helemaal niet. Wat kan ik eraan doen?

Verder had ik paar dagen terug een lastig (lees emotioneel) gesprek met me moeder over vanalles. Één van de dingen die me dwarszitten is dat ik dus waarsxhijnlijk (eigenlijk wel zeker) beetje licht autistisch ben. Niet op een erge manier dus en het is niet zo dat je het merkt ofzo. Maar ik merkte gewoon dat de dingen die ik lastig vindt dus komen door dat lichte autisme.
Ik heb er nooit proffesionele hulp ofzo of echt andere hulp op school voor nodig gehad. Ik heb me altijd wel weten te redden en beetje mazzel gehad met mentoren op mijn school.

Maar ik denk nu eigenlijk dat het me niet echt gaat lukken komend schooljaar. (nieuw school, HBO opleiding) Ik denk dat het te lastig voor me wordt en dat ik het niet echt meer red allemaal op deze manier zeg maar.Er zijn zoveel dingen komend jaar en nu ook wel eig al.

Misschien wil ik wel (proffesioneel) geholpen worden, maar aan de andere kant denk ik toch weer dat het niet nodig is. Want tot nu toe lukt het allemaal wel (ookal ben ik niet echt tevreden mjah) En naja verder ga ik e maar niet op in.

Sorry voor dit vage verhaal, maar bedankt iig voor het lezen. :/
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels