|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Ik was benieuwd wat voor diepzinnigheid ( *kuch* ) er achter deze hippe tekst zat, dus ik heb em maar ff vertaald voor de liefhebbers.
Sean Paul – Gimme the light Vrij vertaald ![]() Geef me gewoon het licht Yeah yeah Geef me gewoon het licht Yeah yeah Geef me gewoon het licht Zeg het niet Geef me gewoon het licht Sean Paul Geef me gewoon het licht En geef de joint door Verniel een ander glas van ..? Zet ze in mijn zicht En moet het weten Wie van hun mijn vlucht gaat vangen Want ik ben in de stemming En ik heb m’n poen Meisje is hip aan het kijken En ik moet het weten Kan ik je beschermer zijn Jouw gek in elk deel Elke man om hen heen Wil jouw inspecteur draaien Maar je laat ze niet zweten Geen traliewerk jij zonder preek Maar hun energieke aanmoediging Of hun domme injectie Ziekte verzameling Spuug op ze en ga door Zoals ze jou willen komen wreken Het deel is af Waar jij in het midden staat Maar jij weet Laat je niet door de jongen beïnvloeden Een, twee, drie, vier, vijf van hun De situatie wordt weer echt levendig Meisje ga uit met de spelers en de rijders Naast hun en zeg Ben moe van de leugenaars Stomme samenspanningen Ik zal er nooit in komen Shit glijden shit Vooral wanneer ze het geld verstoppen Kijkie kijkie meisje naar hun En probeer om met ze te trouwen Weer toegelaten Sommigen van hen bewegen als een spinnenman Meisje zeg tegen hun Open weer wijd