|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Jah, het lijkt me verstandig dat allemaal in 1 thread te doen, en dat Tuur die sticky maakt, want ik vrees dat ik namelijk bijzonder vaak mijn frustratie kwijt moet dit jaar. Aangezien ook jullie clubs ongetwijfeld een keer genaaid worden, kunnen jullie hier ook alles van je af typen!
Welnu, ik trap af, net zoals mijn cluppie dat ook deed om 20:00 uur vanavond. Om 20:08 uur had ik het alweer geheel gehad voor de rest van het jaar. Dhr. Bossen, in de volksmond 'kankerlijer' genoemd, had me alweer dusdanig 'overpissed' gemaakt dat ik eigenlijk meteen naar huis wilde. In de eerste 8 minuten mocht dhr. Van Bommel de schenen van onze Addo en Van Dessel zowat blauw schoppen zonder dat daar ook maar één fluitsignaal van dhr. Bossen tegenover stond, terwijl Luijpers voor zowat het laten van een scheet 2 vrije trappen tegen kreeg. Na 8 minuten maakte hij het wel erg bond. Anastasiou werd randje 16, in doorgebroken situatie zowat doormidden getrapt door ik meen Collin (kan iemand anders zijn). Bossen restte slechts één ding, rood voor de PSV'er, en een vrije trap voor Roda. Niets van dat alles, doorspelen mannen! Mijn toch al behoorlijke frustratie werd nog extra gevoed toen dhr. Kaasman even later met zijn dikke teen het leer achter Kujovic werkte, waardoor PSV met ongehoord veel mazzel op voorsprong kwam. Ik zag de bui alweer hangen. Een 800-tal mongolen uit de omgeving van Eindhoven waren ineens ook te horen, maar we zijn niet anders gewend van deze boeren ![]() Anastasiou moet ongeveer doormidden getrapt zijn in de 35?! minuut, want dhr. Bossen floot zowaar voor een pingel ![]() ![]() Nu zal iedereen weer gaan zeuren over: dat kan gebeuren, of je overdrijft, of 'wees blij met een punt'. Niets van dat alles. Vandaag is men (wederom) te ver gegaan. Hiertegen valt niet te voetballen. De 2 rode kaarten voor Roda waren welicht terecht, maar waren niet gevallen als Bossen gewoon zijn werk had gedaan, en objectief was geweest. Zo, de eerste post in deze thread is meteen een mooie. Ben benieuwd hoeveel pagina's hij wordt ![]() Tot slot: Grote jongens uit eindhoven! Beetje fluiten wanneer Soetaers na 3 jaar afscheid neemt van zijn club. STELLETJE MONGOLEN! ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |