Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 August 2003, 16:42   #1
Rudy
Guest

Standaard Politie agent vervolgen ?

Uren en uren recherchewerk wordt momenteel besteed aan het onderzoek naar het dan wel of niet vervolgen van een politie agent. De betreffende politie agent heeft een marokaan doodgeschoten nadat deze met een mes op de politie agent afliep. De politie agent heeft zijn dienstvuurwapen getrokken en op de marokaan geschoten. De marokaan is meen ik overleden.

De politie heeft volgens haar eigen mensen een enorm tekort aan mankracht. Jullie kennen allemaal de verhalen wel van "Meer blauw op straat". Nou daar ben ik het zekerz te weten mee eens!

Maar ik erger me dood aan het feit dat hier nu zo'n drama van word gemaakt ! Ik zou tegen de rest van Nederland willen zeggen(als degene die dat onderzoek leidt):

"Het is heel spijtig wat hier gebeurt is, dat is het altijd als iemand door toedoen van iemand anders om het leven wordt gebracht. Wij zijn echter van mening dat er niks is gebeurd dat in strijd is met de wet. Als U met een mes op een politie agent afloopt heeft deze het volste recht zich te verdedigen en zal hij misschien proberen te mikken op uw benen of schouder maar dat kan ook misgaan en dan schiet hij U helemaal ondersteboven. U moet dus niet met een mes op een politie agent afstormen. Onderzoek gesloten."

Ik vind het echt krankzinnig dat hier zo idioot over wordt gedaan door de media, de politieke partijen, de marokaanse gemeenschap etc.

En jullie?

GrEeTz
Rudy
*hier stond een link*

Laatst aangepast door Tyskie : 5 October 2003 om 14:07
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels