|
|||||||
| School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 |
|
Ja?
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
|
ik wel..
tenminste bij ned. doen we geen ene fuck, en gym kan ook wel gemist worden. in dat geval lig ik dan maar met ernstige buikpijn in bed maar goed, ligt er ook aan... voor die paar uurtjes school, kun je net zo goed wel gaan..
__________________
Er was eens... |
|
|
|