|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Nerd
|
![]()
Zo, ik dacht een tijdje terug een Duke game te kopen omdat DN 3D en DN: TTK goeie spellen waren. het eerste wat me opvalt is dat de Duke een blik heeft gekregen waarvan ik denk "Dat past totaal niet bij z'n imago". Als ik dan eindelijk aan t spelen ben is t 2e wat me opvalt dat t een platformspel is
![]() ![]() ![]() Nee, geef mij dan maar de ouderwetse Duke Nukem 3D, of misschien wel de nieuwe Duke Nukem die ooit gaat uitkomen waarvan 3D Realms zegt: "When it's done". Een vage uitspraak maar ach, bij de meeste games waarvan er al een releasedatum is worden die toch alleen maar uitgesteld en is t dus niet veel beter ![]() is iemand van plan Duke Nukem Forever (waar ze dus nu aan bezig zijn) te gaan kopen/downloaden? ![]()