|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Zou je asjeblief je stomme rotuitleg voor jezelf willen houden? Je verbeterd er duidelijk het forum niet op. Lig zo niet constant commentaar op iedereen te hebben en probeer ook eens iets van andere mensen te verdragen. JIJ moet nie altijd het middelpunt van alles zijn. Geloof me maar dat ik hier veel interessantere mensen weet te zitten dan jou hoor... Niemand vind jou nog interessant, iedereen vind je gewoon storend, en zo heb je 't zelf gemaakt...
Idd, hopelijk komt JoeyB snel terug, en hopelijk kunnen ze jullie INEENS ALLEBEI bannen. Het forum kan er alleen maar op verbeteren. Laat me er aan herinneren dat jij ondertussen ook al twee OW's hebt hé... Ga nu ook niet beginnen met je schijtuitleg van PM'etjes. Als je de regels toch zo goed weet, waarom hou je je er dan zelf niet aan? Ik en Psychobunny doen een één ding wat zogezegd niet zou mogen (chatten in topic) en jij vliegt er op af alsof we weet-ik-veel-wat doodzonde gedaan hebben... Kijk eerst eens naar je eigen fouten voor je je bek over een ander opentrekt... Mij part mag dit topic direct gesloten worden, ik hoef hier ook geen verdere commentaar op, ik vind gewoon het gedrag van Forza onaanvaardbaar, en ik weet dat hij bijna elke keer klaarkomt van opwinding wanneer hij mij en Psychobunny weer eens op stang jaagt... BUITEN ER MEE... Ofwel houd hij zich aan de regels zoals nét iedereen anders, ofwel moet hij ook maar buiten... En nog effe over het stomme *Post to Moderator* trukje... Als je het toch hard wil spelen, dan doen wel wel mee... En ik veronderstel dat er meer mensen zijn die JOU buitenwillen om je irritante gedrag, dan er mensen zijn die mij of bunny buitenwillen omdat we aan't chatten waren in dat stomme topic... Mijn excuses ervoor ![]() Voor al de rest... Sorry... Maar kben 't kotsbeu... |
![]() |