|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Welke forumbazen vind je minder capabel? ![]() |
|||
LoeLoe ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 51,06% |
Plankje : | |
26 | 55,32% |
Redbull ![]() |
31 | 65,96% |
Dimas ![]() |
3 | 6,38% |
Tyskie ![]() |
4 | 8,51% |
RandyJC ![]() |
4 | 8,51% |
Kampie ![]() |
3 | 6,38% |
koelkast :respect: |
5 | 10,64% |
Ar-Tuur ![]() |
5 | 10,64% |
NightWolf ![]() |
9 | 19,15% |
Bluewolf ![]() |
3 | 6,38% |
Bird Of Prey ![]() |
6 | 12,77% |
Meerkeuze Enquête Stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Ik keek eens naar de formbazen lijst, en ik moet eerlijk zeggen... het stond er best netjes bij!
![]() Vandaar dit topic om mensen de kans te geven aan te vinken welken forumbazen ze toch wat minder capabel ze vinden, eventueel met toelichting. Want het zou natuurlijk raar zijn als je alleen forumbazen kan aanstellen. ![]() Ik stem overigens voor LoeLoe, Plankje Redbull (die laatste natuurlijk vetgedrukt, cursief en in hoofdletters. ![]() Overigens vind ik dat de volgende namen wel hun beheerdersschap kwijt mogen raken, dat brengt alleen onnodig risico met zich mee: Jigal, mafthijs, Robbert, martijn, michael, bennie en gijs. Maak desnoods 1 hoofd beheerderschap aan voor de mensjes achter de schermen. ![]() Misschien een forumbaas + een idee? ![]() Kan die bij Tyskie even veranderd worden naar thumbsup en die van Plankje naar de ![]() Laatst aangepast door Youssef : 26 September 2003 om 17:35 |
![]() |
![]() |