|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi iedereen!
Ik had ongeveer een maand een vriend, heel kort, ik weet het. Maar ik was ZO supergek op hem! Ik dacht echt dat t wel n hele tijd ging duren! En hij ook eerst.. hij zei dat ik 't perfecte meisje voor hem was enzo. Hij was gewoon zo superlief! Maar nu komt 't probleem, het ging uit. Hij maakte het uit. En waarom? Hij noemde als reden dat hij geen tijd heeft. Ja hij heeft ook echt n druk leven, door de weeks moest hij voetballen, en huiswerk (hij zit in examenjaar), en in het weekend wilde hij leuke dingen doen met ze vrienden.. een vriendin hebben paste niet in zn plaatje, dan moest hij minder met ze vrienden om gaan en dat wilde hij niet. Bovendien heeft hij n hele goeie vriendin, wat ook al n hele goeie vriendin was voordat hij mij kende, en ze gingen best vaak met elkaar om. Zij had tegen iemadn gezegd dat ze afstand wilde nemen van mijn vriend, om hem ruimte te geven om tijd voor mij vrij te maken - zei ze. Maar toen me vriend dit hoorde vond hij dit niet leuk, hij wilde niet minder met haar om gaan omdat hij zo'n goeie band met haar had. Ook 'claimde' ik mijn vriend n beetje te veel. Hij was n keer vreemdgegaan, en ik had hem vergeven, geen discussie daarover dat was gewoon mijn keus. Maar goed, als hij uitging voelde ik me kut thuis, en ook met die goeie vriendin van hem vertrouwde ik hem daardoor niet echt. Om deze redenen is het uitgegaan. Dus, omdat hij weinig tijd had, ze vrienden wilde zien, en omdat ik hem toch te veel 'claimde' is hij me wel iets minder leuk gaan vinden. Terwijl het echt heel goed ging, en ook van zijn kant! Vrijdag ging t uit, terwijl hij dinsdags nog een hele dag bij me wilde zin (smiddags én savonds) en toen echt superlief was.. en alles was gewoon goed! Maar ik wil hem dus terug! Maar hoe? Gisteravond hebben we wel al weer 25 minuten gebeld.. (ik vond t niet kloppen dat hij vrijdag, zaterdag En zondag die goeie vriendin van hem gezien had, omdat hij beweerde geen tijd te hebben). Ik had hem opgebeld, maar hij ging net weg en hij zou me terugbellen. Ik dacht dat hij t niet zou doen maar hij deed het wel. Hij legde uit dat hij ook niet wist dat zij steeds langskwam. (ZIJ gaat dus naar hem). Ik heb t idee dat zij echt de oorzaak is, dat zij heb zitetn stoken ofzo maar goed, dat weetk natuurlijk niet ik ken die goeie vriendin niet. Maar gisteravond belde hij me dus inderdaad terug, en hij legde ff uit hoe t kwam en ik zei dat t niet uitmaakte verder, maar dat ik t raar vond maar t nu wel begreep. Hij hing ook niet gelijk op, pas 25 minuten later - toen hij n leuk programma wilde gaan kijken op TV - hing hij op. Ook vandaag op school kwam ik hem tegen en hij lachde ook naar me. Ik wil hem zó graag terug, maar ik denk dat t beste is om het niet te laten merken toch? Dat ik gewoon normaal doe, niet achter ze reet aan ga lopen, maar wel aardig blijf. Misschien over n tijdje vragen of hij film komt kijken ofzo. Hebben jullie tips?!?!?!?! |
![]() |