|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik heb dus een probleem met een leraar, om de volgende reden (lang verhaal) :
Ik moest dus voor ANW een werkstukje maken in groepsverband, met zn 3en een klein werkstukje dus. Nu hadden wij het werkstuk in drie delen verdeeld, en dan zou er iemand alles netjes in elkaar zetten. We hadden dus met zn drieen afgesproken dat we ons deel van het werk uiterlijk op een bepaalde dag (19 oktober) naar de leider gestuurd hadden. Dat had ik dus ook gedaan, maar het mailtje was niet aangekomen, en na 5 of 6 dagen begon ik het raar te vinden dat ik geen reactie had gehad of het goed of fout was, dus stuurde ik het nog een keer. Dus krijg ik paar minuten later een mailtje terug met allemaal gescheld en alles van dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden en dat ze alles zelf heeft moeten doen. (ik was ziek, anders had ze dat nooit gedurfd) en heeft ze dat hele verhaal verteld, dus als ik weer op school kom en de leraar zie gaat die leraar ook allemaal zeiken op mij, ook omdat hij denkt dat ik geen fatsoenlijke motivatie heb om te werken. Maar nu heb ik dus een beetje research gedaan, en ik kan bewijzen dat ik mijn deel van t werkstuk op zondag 19 oktober had gemaakt, maar volgens mij krijg ik zowiezo een 1 van die biatch van een leraar. ![]() ![]() Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Hoe ik dus kan zorgen dat ik het cijfer krijg wat ik verdien (een voldoende dus)? |
![]() |
![]() |