Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 November 2003, 08:24   #20
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
sommige jongens denken al bij praten
mjah mijn ex was zo jaloers dat ie me al in de gaten hield als ik tijdens het uitgaan met een andere jongen praatte
Terwijl ik em absoluut 100% trouw bleef, zelfs toen et echt heel slecht ging. Op een gegeven moment was ik die bezitterigheid en jaloezie van hem ZO spuugzat

ik heb weleens gezoend met een jongen die al een vriendin had, maar dat hoorde ik pas achteraf (beetje raar verhaal) maar toen ik dat wist weigerde ik pertinent nog met em te zoenen
da vond ie op zich minder geloof ik

Ik ben zelf weleens overgehaald om vreemd te gaan maar ik weigerde. Beetje rare situatie was dat maar ik wou niet dus toen hield et voor hem op
Ik heb zelf nooit iemand anders overgehaald om vreemd te gaan, kijk als het slecht gaat met je relatie moet je gewoon niet je toevlucht tot anderen zoeken, dan moet je er een punt achter zetten of iets wezenlijk veranderen zodat je toch bij elkaar blijft. En daar hoort geen vreemdgaan tussen dus vind ik ook niet dat ik als buitenstaander moet gaan zitten pushen.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  

Berichting Regels